Nu lämnar jag det är bakom mig...

Jag sitter hemma, har försökt räknat ut när jag var hem själv senast. Men jag kommer inte ihåg, måste varit minst två veckor sedan. Sedan bakslaget med lägenheten på Haga har jag inte alls trivts hemma, minsta lilla har gått mig på nerverna. Så jag har i princip flyttat hem till pojkvännen, vi har haft det jätte mysigt tillsammans de två veckorna jag ar "bott" där.

Men nu har jag äntligen fått tag på en egen lägenhet, dessutom ett 1:a handskontrakt :)
Jag är så glad!!! Var med syrran och tittade på lite möbler idag. Men shit vad svårt, det finns ju huuuuur mycket som helst att välja på. Dessutom måste jag hålla lite i plånboken. Det blir inflytt den 1: a juni, och i augusti har vi planerat ett utomlandsresa som jag måste ha råd med :)

Wiiie, jag vil lflytta in mina grejer nu på engång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0