+21, sol, blå himmel!

Det är tråkigt att prata om väder, jag vet!
Men det är svårt att låta bli när termotetern visar +21 den 26 mars. Visserligen i solen, men vad spelar det för roll. Dessutom har jag så gott som varit ledig idag! Slutade redan klockan 11, skyndade mig hem och slängde ut en filt på balkongen, hämtade en bok och mp3, och där spenderades hela min dag :)

Beach -07 närmar sig med stormsteg,
Det är svårt att hålla sig från att le när man hör alla prata om att man måste komma i form inför somaren. Och alla har valt sin egen väg för att nå fram till den ulitamta beach-kroppen.
Måltidsersättning, te som ökar förbränningen, långa promenade, inget godis, strunta i att äta lunch, osv osv.

Själv så tror jag inte riktigt på att dricka måltidsersättning istället för att äta en nyttig lunch. Dessutom kommer man nog allra längst på att röra på sig och träna regelbundet. Just nu är jag oerhört motiverad att vara nyttig, får se hur länge det håller i sig :)

//Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0