tisdag natt/onsdag morgon

Haha, jag sitter och småler åt gårdagens händelse. Jag var bomb säker på att det verkligen var någon här inne. Samtidigt som jag visste att det inte kunde vara det, etfersom att det är lås på dörren efter kl 20.00.

Men inatt känns det mycket bättre, än så länge i alla fall :)

Jag har suttit och pratat med en chaufför fram till nu, vilket innebär att det bara är 2½ timme tills de första morgonjobbarna kommer ut. Jag tror det här blir en bra natt :)
Ska strax damsuga och våttorka golven här inne, så då kan jag döda 20 min till av mitt arbetspass :P


//Nina


Kommentarer
Postat av: Anna

nu blev man nyfiken på vad du jobbar med :)

2007-04-04 @ 02:55:03
URL: http://www.anna851219.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0