Skadad

Det här ska då föreställa min lediga natt. Frågan är ju varför jag sitter här och hänger istället för att krypa ner med pojkvännen och sova med honom. Men jag är helt enkelt inte trött. Det tar någon dag att vända tillbaka på dygnet, men frågan är ju om det är värt. Med tanke på att jag ska jobbar fre,lör och söndag natt igen.

Klockan är 00:22 har tänkt vara uppe en timme till och sedan försöka somna. Om inte annat bara krypa ner bredvid honom och bara ligga och mysa.

Jag hoppas på att slippa bli besökt av sliverfiskar i drömmarna inatt. Usch, igår natt när jag städade på jobbet upptäckte jag två små varelser som kröp omkring på golvet -->silverfiskar<--
Småkryp är verkligen otrevliga! Dessutom känns det som om att de är överallt, skorna, det kliade på benen osv. Man blir paranoid.

Idag har jag varit och fikat med en kompis som flyttade ner till Linköping efter gymnasiet för att gå folkhögskola. En tjej som jag lärde känna under gymnasieåren, och kom mycket nära. Så det känns otroligt tråkigt att hon har flyttat från stan. Men samtidigt så förstår jag henne, och alla andra som praktiskt taget flydde här ifrån. Umeå är en rätt trist stad!
Det som är så underbart med den här tjejen är att allt flyter på så smidigt när man är med henne, trots att det är 1-2 månader mellan gångerna vi ses. Vi har inte heller pratat speciellt mycket i telefon, från början gjorde vi det, men inte längre. Men det spelar inge som helst roll, det är så avslappnat mellan oss endå.
Det gillas!!

Jag ska starta igång en dålig film och håller tummarna för att den gör mig sömnig :)

//Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0