Måltid

Jahaja, då var man tillbaka på  jobbet igen. Är inne på min sjätte natt den här veckan, så jag börjar känna mig lite sliten. Ska bli skönt att få ledigt några dagar nu. Kommer dock bli svårt att vända tillbaka på dygnet, nu när jag har jobbat så många nätter på kort tid. Undrar hur bra kroppen mår utav dessa omställningar egentligen.

Jag kände mig lite hängig tidigare idag, eller ja i eftermiddags när jag steg upp. Det beror troligtvis på att man äter så knasigt när man jobbar natt. Stiger upp kring 15-tiden och hoppar över "frukosten", äter istället middag med familjen direkt. Sedan lite lätt fika innan jag åker iväg till jobbet, och på sin höjd blir det väl någon frukt på jobbet under natten. Känns inte riktigt som att jag får i mig alla måltider som skulle behövas. Men samtidigt så är man inte så himmla sugen på någon mat på natten heller.

//Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0