Flytt

Det här kanske blir den bästa dagen på väldigt länge, jag är ledig idag, sitter hemma och väntar på en nyckel till en lägenhet som jag ska åka och titta på.
Killen ringde igår och frågade om jag var intresserad! Klart som fan att jag är! :)

Han skulle kom förbi med nyckel, så får jag åka och titta på den i lugn och ro. Mamma slutar 15,30 så vi kommer att åka ner och kika på den direkt då. Ahhh, det är 5 timmar kvar tills dess. Jag som vill åka dit och se den på en gång. Håller verkligen tummarna för att det är en fin lägenhet.

När han berättade om den, så verkar den kanon. Det är 1,5  rum, med nyrenoverat kök, sovalkov. 10 min cykel väg till mitt jobb, 10 min promenad till centrum. Lägenheten står redan tom, så jag kan i princip flytta in i morgon. Det är bara papperna som ska skrivas på.

Jag vill verkligen ha den här..... jag kommer gå upp i atomer innan mamma kommer hem så att vi kan åka iväg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0